lauantai 10. syyskuuta 2011

You say you think we need to go to war

mä haluun muuttaa tänne... mä niin muutan tänne.



en jaksa. mä en vaa enää jaksa. koko ajan kuulen miten jostai suunnasta kuuluu paskaa musta. mutta hei, ei mua enää kiinnosta. mä en jaksa välittää enää sitten yhtään. Mä vaan niin haluun muuttaa pois äänekoskelta, posi koko maasta ja alottaa kaiken ihan alusta. Mä en vaan jaksa. Kaikki tää henkinen tuska joka on tullu nyt yhtenä kertana saa mut oikeesti raivon partaalle.. Tai hulluuden partaalle. En voi luottaa enää kehenkää. Enkä suostu enää ikinä tykkäämään kenestäkään. En vain halua. en suostu. en pysty!

She's coming over like a suicide
And it's the same old trip
The same old trip as before
Another complicating suicide
And it's the same old trip
The same old trip as before... as before



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

lovesandkisses, minna