tiistai 13. syyskuuta 2011

Vaateviikko. Part 2.

Tänään postausta siis lempivaatteistani. Jotka löytyy vaatekaappini sisältä sekä lempivaatteista jotka eivät valitettavasti löydy kaapistani.

//HOX; pahoittelen suuresti etten jaksa esitellä vaatteita ihan päällä asti, olen kipeänä nyt niin en jaksa alkaa vaihtamaan koko aikaa vaatteita :/


Joo elikkäs. Jos alotetaan vaikka sillä mitä mulla on ihan päällä tänään.

Anteeksi kuvien heilahtumista. Tämä on siis päivän asu.

Mummon tekemä villapaita ja lahjaksi saatu kaulakoru

Housut taisin varastaa äidiltäni itelleni! Ja villasukat on mummon tekemät aloevera sukat.



Juu tälläiset vaatteet eivät okein ikinä ole olleet minun tyyliäni, mutta jollain tavalla tykästyin tosi paljon!
Oon aina yrittäny kaikinkeinoin löytää ittestäni erilaisuutta verrattuna muihin. En oo oikein koskaan halunnu alistua massaan ja en kyllä halua vieläkään, mutta nämä maanläheiset värit ovat kyllä nousseet nyt suosioon minulla! Selailin äsken elloksen talvi-kuvastoa ja kuolasin sieltä aivan innoissani joitakin vaatteita!

the gazette nyt esimerkkinä. Tälläsestä oon niinku henkilökohtasest tykänny ain enemmä.

ja nyt oon sit alkany tykkäilemään tämän tapaisista(:

pienimuotoinen ero. Eikös vain?





Jos nyt stten sukelletaan minun vaatekaappiini! :)

ehdottomasti lempivaatteeni, jota ei tule paljon käytettyä. mekko henkkamaukalta 40e


heti ekan perässä tulee toinen mekko joka on tilatty cypershopista. olisiko ollut 60e?



T-paita! Aivan ihana. 12e lindexiltä


Takki. Maksoi varmaankin 2e kirpputorilta

nam ihanuus paita! 10e halpahallista

Ja sitten on vielä mun kuulokkeet. Nää on aivan ihanat, mutta on jo menny rikki..

HMM. Varmaan kaikki huomasi että lempivaatteeni koostuivat mekoista ja paidoista? Jeps. Ei mulla nimittäin ole lempihousuja. PItäisi ostaa. Muutenkin ei tuolla vaatekaapissa enää melkein mitään meinaa olla! Pitäsi kaupoille päästä! ):

Huu. Mun pitäs kohta mennä ottamaan varmaankin passikuvat! Jänskättää. Sitten saan passin vihdoinkin ja enskuussa sitte viroo! =) Syksy on todellakin tullut! Sen huomaa kylmyydestä ja puiden väristä ja sateesta. 


xoxo Minna


2 kommenttia:

  1. heyyy sulla on kyl niin upee blogi ja ihailen sun tyyliä kauheesti :) jatka samaan malliin ;D

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista

lovesandkisses, minna