keskiviikko 7. syyskuuta 2011

vaikka mustavalkoinen ois maailma, silti oikeus on meillä kaikilla, nähdä sateenkaaren värisiä unia.

Heipsan vaan kaikille! Tänää mä aattelin että teen oikeesti hyvän ja pitkän postauksen ja että voisitte olla musta ylpeitä. että oikein kunnolla muokkaisin videoita ja silleen ja tekisin kaiken tiptop!

Ja nyt en jaksa.

Mulla on kyllä paljon kaikenlaista matskua ja kaikkee kivaa tältä päivältä ja laitan kyllä varmasti kuvia ja nii, mutta nyt en kylllä jaksa enää näin illasta panostaa semmoseen täydelliseen postaukseen.
Mua väsyttää hirmuisesti, tänää oli aika kiva päivä! Heeba tuli koulusta meille ja sen jälkee lähettii liimattalaa liikuttaa Roosaa. Meillä oli oikeesti aika hauskaa! Ennen sitä kuvattii meitin kisua, josta nyt voisi tulla enemmänkin infoa.

Roki
Roki on siis ihan perus maatiaiskissanpentu, joka tuli meille viikko ja kaks päivää sitten. Oon aivan rakastunut kyseiseen kissaan ja se sai nimensä Rocky leffojen mukaan! Pojussa on PALJON virtaa ja se on kuitenkin mun oma lössykkämössykkä... :3 Se osaa olla jo ulkona ihan kiltisti valjaiden kanssa ja nyt on suunnitteilla opettaa sille kaikenlaista. Rokia tulette varmasti näkemään paljon blogissani!

Tässä sitten hieman vielä päivän kuvia.

dataan, niinkuin aina







nam nam. sellasta siis ollu tää päivä! (: Sit olin viel illasta Jessican ja Vilin kanssa. Ja Heeban ja Annin. Nyt voisin lähteä tosiaan nukkumaan! jos HUOMENNA yrittäisin tehdä hieman parempaa postausta...

xoxo Minna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

lovesandkisses, minna