maanantai 9. tammikuuta 2012

OKEI OKEI HEEBA,

se ilmaisi itsensä selvästi ja halusi että kirjoitan... Joten kirjoitan! Ekaks vaikka iha randomkuvia, kuka ei kuvia rakastais?

tänää otettu kuva :)

myös tänää otettu kuva

pari päivää sitte vililtä :)

tääki vililtä

viikko sitte kai?

tää on tää mun uustakki <3 kuva jkl :)

minä sussunluona :))

näytin kuolleelta ku olin vilillä

siskontyttö laittaa ruokaa tädinkaa <3

siskonluota valvotun yön jälkee...

En tiiä miks lykkäsin noita omia pärstiä toho, ehkä että tietäisitte miltä näytän tällä hetkellä, ja kyllä sinne kuva Sinnastaki pääs! Se oli nii söpö ku laitto ruokaa munkaa!

Tänää alko sitte koulu ja oli kyllä iha kiva koulupäivä! Kerranki tuntu fysiikantunnilla että osasin jotai ja LAULUKURSSI on jotai nii PARASTA! opin heti tänää jo kaikkea uutta ja kivaa sielä :)

++ mun huoneessa on vaihtunu järjestys ja sillee :))

En mä ny tällä hetkellä tiiä mitää postattavaa :D Maaliskuussa oottaa laiva feat. rakas&porukat!
Syksyllä ois sitte joko kreikka tai egypti kohteena<3 ehkä mä nään modyn jos mennää egyptii ... ? ;)

Eipä tässä varmaa muutA! KEKSIKÄÄ POSTAUSIDEOITA! :)))

xoxo MINNA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

lovesandkisses, minna