lauantai 28. tammikuuta 2012

heissulivei C:

aihhaih ku on nätti keli tuolla ulkona, mutta en pääse nyt kuvaamaan ku oon vahtimassa lasta C: Se on mun siskon miehen serkun lapsi ja tää äiti lähti sit töihin niin tulin vahtimaan lasta :) Ja se lapsi kyllä viillettää nyt tuolla ulkona kavereidensa kanssa ja sain luvan datailla niin mikäs siinä!


Nyt en kyllä saa laitettua minkäänlaisia kuvia tänne. :( sääli. mä litkin tässä maitoa ja mietin mitä tekisin. Wiitä en enää uskalla pelata ku onnistuin äskenki jo varmaa sekottamaan siitä kaiken! :D Jotenka tyydyn sitten varmaan lukemaan mun kirjaa jonka lainasin kirjastosta. Se on se Langenneet Enkelit, se on aika tylsä ja samantapainen ku jotkut twilightit, vaikka kyllähän mä twilightejä rakastan mutta toi on vähä smemone... njaah D: ihan luettava kuitenki.

oon ihanku täää lapsenvahti♥♥

vähä tämmösiä fiilistelykuvia netistä! :) no meen varmaa ton kirjan pariin nyt! tsau!


xoxo Minna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

lovesandkisses, minna